Åbybergskyrkans församling

Barn och ungdom

Varmt välkommen till Åbybergskyrkans Unga - Equmenia Vallentuna

Konfagrupp.jpg Du är varmt välkommen att komma med på våra träffar och aktiviteter! För att delta på träffarna behöver du eller ditt barn inte vara medlem eller aktiv utan kan komma en eller flera gånger, så som ni själva önskar. Om du går i våra grupper regelbundet ser vi gärna att du också blir medlem i Åby unga, som är Åbybergskyrkans barn och ungdomsorganisation. Alla barn och ungdomar är välkomna som medlemmar i Åby unga och det finns inga krav på vad du ska tycka eller tro.

Läs mer om våra grupper under rubrikerna till vänster, och om hur ditt barn eller du blir medlem på sidan Mer om Åbybergskyrkans unga. Du hittar datum för våra träffar på de olika undersidorna här under Barn och ungdom, i kalendariet och i Åbybergskyrkans Församlingsblad.

Åbybergskyrkan
Bergvägen 2